Wij gebruiken voor al onze zendingen standaard PostNL als vervoerder. In
sommige gevallen kunnen wij hier eventueel van afwijken. Bijvoorbeeld bij
grote bestellingen, Rosuz verrast of bij spoedverzendingen.
Levertijd
Wij hanteren een standaard levertijd van 1
werkdag. Wij versturen alleen op werkdagen van maandag t/m zaterdag behalve
op nationale feestdagen. U ontvangt automatisch een e-mail als uw order
verzonden is.
Track & Trace
U ontvangt
na verzending automatisch een e-mail met de Track & Trace code van uw
bestelling. U kunt met deze code op de website of in de app van PostNL zien
waar uw bestelling is.
Zelf afhalen
U kunt
uw bestelling zelf in Arnhem ophalen. Let op! Dit is geen winkel. U dient
hier een afspraak voor te maken. U kunt uw bestelling ook afhalen bij een
PostNL afhaallocatie, dit kunt u aangeven bij de PostNL verzendmethode nadat
u uw adres heeft ingevoerd. Ons systeem laat u automatisch de
dichtstbijzijnde afhaallocaties zien.
Spoedbezorging
Het is ook mogelijk om met spoed te laten bezorgen bijvoorbeeld om uw
pakket op dezelfde dag te ontvangen. Hiervoor kunt u
contact met ons opnemen. Wij hanteren een prijs van β¬49,- voor elke spoedbezorging
binnen Nederland.
Rosuz verrast
Indien u
voor Rosuz verrast heeft gekozen komen wij uw bestelling persoonlijk
bezorgen bij de ontvanger op de door u gewenste datum, tijdstip en adres.
Rosuz hanteert hiervoor een prijs vanΒ β¬49- door heel Nederland. Let op!
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan proberen wij het cadeau bij de buren
af te leveren. Wanneer ook de buren niet thuis zijn dan nemen wij het
product mee terug en sturen het product (zonder de folieballonnen) de
volgende dag op via PostNL naar ontvanger.
Verzendkosten
Wij hanteren voor de verzending van standaard pakketten de kosten van onze
vervoerder PostNL. Deze kosten worden automatisch door het systeem berekend
afhankelijk van het gewicht en afmeting van uw bestelling. Zodra u uw adres
invoert bij de order verschijnen automatisch de diverse verzendopties en de
bijbehorende kosten.
Verzekerd versturen?
Het risico op beschadigingen door de vervoerder is minimaal, maar de kans
bestaat dat het gebeurd. Het is mogelijk tegen meerkosten het product
verzekerd te laten versturen, zodat u het vergoed krijgt als het beschadigd
raakt. In andere gevallen dient u dit zelf met de vervoerder af te
handelen.
Zending Beschadigd?
Indien u bij
ontvangst van uw order ziet dat de verpakking beschadigd is raden wij u aan
de zending te weigeren. Neemt u het pakket toch aan is dit op uw eigen
risico. Neem a.u.b. direct
contact
met ons op als dit voorkomt.
Simply share this product on one of the following social networks and you will unlock 15% off!